What is it mean to die?
for the greater good
or to the greater good

The underlying reason...
for the unknown that everyone seem to know
to the reason that everyone desire to dare
what is it mean to die?

During one's life span
all the dizziness...confusions...to the deep underydying note
today tomorrow yesterday already next week.... when..
Life spams make me confuse....headache..
for the underlying truth
and the unknown reason desired

What is it....dying..
where you go...where you don't go
Do you go anywhere...do you see me anymore..
Although I am not familiar...but still hurt so much more
I cannot let the feeling go
I cry for the reason unknown...
or to the reason I should have known?

The lying dead
Will you wake up please.
but can you stop lying no more...
and see me once more
would you cheat the death and come back please
The dying lie

I am so scared...for the lies and lives
that i have lived not my life but lies..
The underlying truth....what is it...that makes me cry
for the underdying note
that had came...but yet to come true
please don't go..not now..not tomorrow..not ever
please...just don't leave without my blessing hope
for the unkonwn path...that you may face in short。

死亡 是什麼?
犧牲小我完成大我
還是 奉獻無辜生命

這其中的原因...
是為了那個所有人都似乎了解的 不明思意
給予那個大家都想要知道的原因
死亡的意思是什麼?

在一個人的一生
所有的不明 困惑 到那個死亡徵兆的意義
今天 明天 昨天 已經 下禮拜 什麼時候
人生的錯愕 讓我困惑 頭痛
為了那個所謂的 其中奧妙 意義
還有那個 所追求的 不明思意

是什麼 死亡 到底
之後 會去哪裡  不會去哪裡
你會到哪裡去嗎 你會再次看到我麼
雖然我不清楚 但是還是 感到 猶如萬箭穿心般的痛苦
我無法讓那個感覺散去
我是為了那個 不明思意 而痛哭流涕
  還是 為了那個 我早已領悟的情緒 而哭泣

那正倒下的亡靈
拜託 醒來吧 拜託
可是可以請你不要再次 言騙
然後再次 前來探望
你可以 矇騙死亡 然後 再次回來麼 拜託
這正被刺破的謊言


我 好害怕 原為那些 人生中的謊言
那因為 我所居住之處 非我的生命 而是片片謊言
那個 淺入死亡的明白 是什麼 讓我流淚
為了那個 死亡的徵兆
雖已前來 卻還未實現
拜託 不要走 現在不要 明天不要 永遠不要
拜託 不要在我給予我祝福的期許之前 離開
為了那個 不知名的道路 
為了那個       你短期內可能會面臨的    。

arrow
arrow
    全站熱搜

    Angelius 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()