Have you ever hated something ... 
prehaps a personal trait  that you hated it so much
that you have become of it

I really want to say
that it is because of my situation
that it is not my fault that I am in this situation   and bing like this
if I wasn't involved in all this
i would Never Ever become someone like this

But...who isn't?


在人生中 常常都有不順利之事
不喜歡的事物 
有人說 當你指向某人 有另外四隻手指在指向自己

曾經最痛恨的事
我 竟然會陷入其中 還視為理所當然
當然 這一切都是情勢所逼
如果不是我被參雜在這些無理荒唐的事件中
我絕對不會變成這樣

但  誰不是呢?

誰不是因為某些原因 而改變自己
那我為何又有一大堆理由 藉口 來辯護自己

魔鏡阿魔鏡
原來我最不喜歡的東西
最終 還是在自身身上 顯露無疑
arrow
arrow
    全站熱搜

    Angelius 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()